Termékek a kosárban

Összesen: 3 914 617 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék




Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Steve Harrison - Howard Gossage

Howard Gossage (Könyv)

A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története

Író:
Steve Harrison;

Kategória:
Könyv > Irodalom > Riportkönyv, tényirodalom;
3 315 Ft
(Eredeti ár: 3 900 Ft)
Megtakarítás: 15%

Raktáron Szállítási idő: 1-3 munkanap



Tartalom:


Howard "Luck" Gossage (1917-1969) a világ legeredetibb, legforradalmibb gondolkodású kommunikátora, aki alapjaiban reformálta meg a reklámvilágot. Interaktivitás? PR-t generáló kampányesemények? Közösségi média? Ezeket mind ő alkalmazta elsőként, még az 50-es, 60-as években. Ugyanakkor megmentette a Grand Canyont, beindította a zöldmozgalmakat, segített kivívni egy karib-tengeri kis sziget függetlenségét, és világhíressé tette a kanadai filozófus-médiateoretikust, Marshall McLuhant, akit a Wired magazin mint "védőszentjét" tiszteli. Intelligenciája, humora, hercegi nagyvonalúsága megnyerte számára Tom Wolfe, John Steinbeck barátságát; ismerte és inspirálta a 60-as évek ellenkultúrájának számos meghatározó alakját.  A Howard Gossage életét és korát bemutató monográfia Steve Harrison brit reklámszakember elszánt és kitartó munkáját dicséri. Harrison könyve izgalmas és szórakoztató módon mesél Gossage reklámjairól, gondolatairól, filozófiájáról; bemutatja sajátos "reklámplatform" technikáját, az interaktivitást kiaknázó módszereit, a zöldmozgalmat elindításában játszott szerepvállalását - miközben az 1960-as évek Amerikájának szellemi és kulturális mozgalmait, meghatározó társadalmi jelenségeit is megismerteti olvasóival. A könyv különlegessége, hogy előszavát a nemzetközi reklámszakma egyik legnagyobb élő legendája, Jeff Goodby, a Goodby, Silverstein & Partners reklámügynökség egyik alapítója, kreatívigazgatója  írta, mégpedig kifeje-zetten a magyar kiadás elé. Továbbá számos neves és elismert reklámszakember (Tim Lindsay, D&AD CEO-ja; Patrick Collister, a Google kreatívigazgatója, a Directory szerkesztője; Luke Sullivan, a Hogyan fürdessünk malacot? című könyv szerzője; Bruce Bendinger, a The Book of Gossage szerkesztője) fejezte ki elismerését a könyv magyar nyelvű megjelenése kapcsán.


Kiadás éve: 2021
Oldalak száma: 224 oldal
Kötésmód: kemény kötés
ISBN: 9789631267785
EAN: 9789631267785





Oldal frissítés:

Tag-ek: Steve Harrison