Rocky könyv, DVD webáruház - Akciós könyvek






Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram

Rocky könyv, DVD webáruház - Termékgarancia

  részletes keresés
Vásárlási tudnivalók

Az alábbi címszavakra kattintva közvetlenül érheti el a hozzájuk tartozó tartalmakat:

-     A vásárlás menete

-     Előrendelés

-     Szállítási határidő

-     Fizetés

-     Szállítási módok, átvétel
                            - 
GLS futárszolgálat
                            -  PostaPont
                            - 
Pick Pack Pont

-     Kívánságlista

-     Akciók, kedvezmények

-     Szerződés létrejötte

-     Jótállás, kellék-, termékszavatosság

-     Elállás joga

-     Adatvédelemről

-     Oldalunkon megjelenő adatokról

-     Érvényesség

-     Szerződéses / Szolgáltató adatai

-     Hírlevél

-     Megjegyzés rovat

-    A leggyakrabban feltett kérdések

-    Záró rendelkezések

Panaszkezelés rendje

 

A vásárlás menete                                                                                                                              tartalomjegyzék


Regisztráció nélkül is lehet vásárolni!

A vásárlás első lépése a kiválasztott tételek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelezi Önt vásárlásra, amennyiben meggondolja magát, akkor a „tétel törlése” gombbal bármely tételt kiveheti a kosárból, de a „kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát is törölheti. A kiválasztott termékek mindaddig a kosarában maradnak, amíg Ön meg nem vásárolja, vagy a kosárból a fenti lehetőségek valamelyikével el nem távolítja őket.

Ha 30 percig semmilyen böngésző tevékenységet nem végez, akkor a vásárlás folytatásához ismét be kell jelentkeznie oldalunkra.  Ilyenkor az elérhető tételeket a kosarában fogja találni.

Amikor minden megvásárolni kívánt terméket a kosárba tett, „kosár megtekintése” menüpontban kattintson a "megrendelés továbbítása" gombra.

Amennyiben Weboldalunkon korábban már regisztrált, úgy a regisztrációhoz használt e-mail címével és jelszavával jelentkezzen be. Amennyiben még nem regisztrált, úgy a megjelenő adatmezők kitöltésével, a megrendelés véglegesítésével egyidejűleg a regisztrációja is megtörténik.

Kérjük, hogy az e-mail címének és a telefonszámának a helyességére fokozottan ügyeljen, mert amennyiben ezek valamelyikét tévesen adja meg, úgy az Önnel való kommunikációnkra (rendelésének állapota, kiszállítás várható időpontja, esetleges egyeztetések) nincs lehetőség.

Szállítási módot az Önnek megfelelő mód melletti körre való kattintással tud választani.

Házhoz szállítás esetén töltse ki, illetve ellenőrizze a szállítási címet az „1. Személyes adatok" menüpontban.

Ha a számlázási adatok eltérnek a szállítási adatoktól, úgy a „számlázási adatok”-ra vonatkozó adatmezőket is töltse ki, ellenkező esetben ezeket hagyja üresen.

Az oldal alján összegezzük a rendelését, megtekintheti az Ön által választott termékeket, a termékek összértékét, a kalkulált szállítási költséget.

Amennyiben korábbi vásárlásai által Ön levásárolható kedvezményre jogosult és azt a jelenlegi rendelésénél igénybe kívánja venni, úgy kérjük, hogy ezen szándékát a megfelelő négyzet kipipálásával jelezze. Ellenkező esetben a kedvezménye megmarad, azt a következő vásárlásoknál veheti majd igénybe.

A rendelés véglegesítése előtt a megfelelő négyzet kipipálásával igazolnia kell, hogy az Ön által megadott adatok megfelelnek a valóságnak, valamint azt, hogy jelen Vásárlási tudnivalók, valamint az Adatvédelmi tájékoztató tartalmát megismerte, azt elfogadja, a rendelés menetével tisztában van, vállalja a vásárlással összefüggő, Rocky Online javára történő fizetési kötelezettséget, továbbá az Adatvédelmi tájékoztatóban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.

A "megrendelés elküldése" gombbal fejezheti be, adhatja le rendelését.

Megrendelésének alakulását, minden regisztrált vásárló figyelemmel kísérheti oldalunkon a „rendeléseim” menüpontban.

A megrendelés teljesítése után a vásárló minden esetben e-számlát kap e-mailben!

Megrendeléséről rendszerünk automatikus visszaigazolást küld.

 

Előrendelés                                                                                                                                          tartalomjegyzék

Az Előrendelhetők menüpontban olyan tételeket talál, amelyek még nem érkeztek be Webáruházunkba. Amennyiben szeretne rendelni ezen termékek közül, azokat a megszokott módon a kosarába helyezheti, akár önállóan, akár más megrendelhető termékkel együtt. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben az előrendelhető terméke(ke)t már szállítható termékekkel együtt rendeli, úgy a szállítás csak a legkésőbb megjelenő termék megjelenésekor fog megtörténni. Amennyiben Ön azt szeretné, hogy a már szállítható termékeket azonnal szállítsuk, úgy azokat adja le külön rendelésbe, vagy a rendelés megjegyzés rovatában jelezze ezen kérését. A kosarában található termékek adatlapján megtalálja a szállíthatóságukra vonatkozó információkat (1-3 munkanapos (Raktáron van), 3-5 munkanapos (Rendelhető), Előrendelés, stb…), melynek értelmében a készleten lévő termékeket egy-három, illetve három-öt munkanapon belül, az előrendelt termékeket pedig azok Webáruházunkba történő beérkezését követően tudjuk szállítani. (Sajnos a megjelenések időpontja sok esetben csak tájékoztató jellegű, mert a kiadók eltérhetnek a tervezett dátumtól)

Ezután a Megrendelés elküldése gombra kattintva a megszokott módon véglegesítheti rendelését.

A kosarában szereplő termékek végösszege magában foglalja a raktárba később beérkező, előrendelt termékek árát is.

Az előrendelhető DVD-k, Blu-ray-ek, Könyvek, CD-k árai tájékoztató jellegűek, és a megjelenést követően változhatnak.

 

Szállítási határidő:                                                                                                                              tartalomjegyzék

Minden termék mellett feltüntetjük a szállítás várható idejét.

  • Raktáron (1- 3 munkanap): A Webshopunkban és központi raktárunkban levő termékek szállítási határideje, amit azonnal tudunk szállítani. (10.000 féle film és 40.000 féle könyv garantáltan raktáron van, azonnali szállítással) DVD szállítás: 1-3 munkanap, Blu-ray szállítás: 2-4 munkanap, Könyv szállítás:1-3 munkanap
  • Rendelhető (kb. 3- 5 munkanap): Jelenleg nincs a raktárunkban és a kiadótól rendeljük meg a terméket. (Ha sürgős, vagy ajándék a rendelés, úgy kérjük, olyan termékeket rendeljen, amely "Raktáron" jelzéssel van ellátva.) Az általunk kb. 3-5 munkanapos szállítással jelzett termékek esetében az is előfordulhat, hogy a kiadók már nem tudnak szállítani az adott termékből.
  • Előrendelés: Ha rendelésében a raktáron lévő termékek mellett előrendeléses terméket is rendelt tőlünk, az összes árut egy csomagban, a legutoljára megjelenő előrendeléses termék megjelenésekor küldjük. Amennyiben külön kéri a raktáron lévő termékek szállítását, ezt a megjegyzés rovatban, a rendelés leadásakor jelezze felénk. A külön kért szállítást külön szállítási költség terheli.
  • Bizonytalan: nincs raktáron, bizonytalan a szállítása, forgalmazónál jelenleg elfogyott. (a BIZONYTALAN szállítással jelzett termékek beérkezésére nincs túl sok esély. Mi természetesen folyamatosan rendeljük ezeket a termékeket is a kiadóktól, de ha biztosra szeretne menni, elsősorban a Raktáron lévő termékeket rendelje.)
  • Nem rendelhető: joglejárt, nem kapható, végleg elfogyott.

Mivel választékunk rendkívül nagy, és több forrásból származik, egyes tételek, DVD-k, Blu-ray-ek, Könyvek beszerzése tovább tarthat, ekkor az átvétel a leghosszabb szállítási határidőhöz igazodik.

A szállítási határidő a feladástól számítva értendő, amely a GLS futár esetében 1 munkanap, PostaPonton történő átvétel esetén 1-2 munkanap, Pick Pack Ponton történő átvétel esetébe Budapesten 2 munkanap, Vidéken 3 munkanap. Kérjük, hogy a szállítási mód kiválasztásánál ezeket vegye figyelembe.

Amint rendelését átadjuk a futárnak, vagy az személyesen átvehetővé válik, erről Önt e-mailben értesítjük.

 

Termék rendelkezésre állása                                                                                                              tartalomjegyzék

(a) Amennyiben a megrendelt árucikk nem áll rendelkezésre a rendelés idején, illetve a „rendelhető”-ként feltüntetett termék nem beszerezhető 5 munka napon belül, a Rocky Online fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését. Ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a vásárló értesítést kap. Ez esetben bármely, esetlegesen korábban eszközölt kifizetést (előre fizetés) a vásárló számára haladéktalanul visszautaljuk.
(b) A megrendelés, vagy annak visszaigazolása akkor tekinthető a Rocky Onlinehoz, vagy a vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Rocky Online-t nem terheli semmilyen felelősség abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a vásárlóhoz, mert hibás e-mail címet adott meg, illetve a vásárló e-mail fiókjának tárhely telítettsége miatt az számára nem hozzáférhető.

 

Rendelés késése                                                                                                                   tartalomjegyzék

Sajnos olykor megeshet, hogy beszállítónk késlekedése miatt a rendelést nem tudjuk a vállalt határidőre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszünk a késésről és ha ismert, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni a megrendelőt vagy érdeklődhet telefonon (06-30) 953-7401, (06-70) 378-2729) a logisztikán.

A rendelés két részletben történő szállításáról, átvételéről, illetve annak esetleges költségeiről érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál. (06-30-953-7401 vagy nyiregyhaza@rocky.hu)

 A készlet és a szállítási idők tájékoztató jellegűek!

 

Fizetés                                                                                                                                             tartalomjegyzék

A www.rocky.hu honlapon minden ár magyar forintban van megadva és magába foglalja az ÁFÁ-t, de egyéb költségeket, mint például az esetleges házhoz szállítást és csomagolási költséget nem tartalmazza, azok külön kerülnek felszámításra a szállítási módok fejezetben leírtak szerint.
A vételár kiegyenlítése a következő módokon történhet, a vásárló ezek közül szabadon kiválaszthatja, hogy számára melyik a legkényelmesebb:

-          a futárszolgálatnak készpénzben vagy bankkártyás utánvéttel (GLS futárszolgálat)
                                    (Bankkártyás fizetési lehetőség a futárnál)

a csomag kézhezvételekor a megrendelt  áru értékét és a szállítási költséget egyben a futárnak fizeti készpénzben vagy bankkártyával.. Utalvánnyal történő fizetésre nincs lehetőség.

-          az átvételi pontokban (PostaPont, Pick Pack Pont) utánvéttel készpénzben és bankkártyás fizetésre van lehetőség.

 -         banki előre utalással futárszolgálattal történő szállítás esetén:

az áru értékét és a szállítási költséget a rendelés beérkezését visszaigazoló e-mailben található bankszámlaszámra átutalja.  Az összegnek a bankszámlára történő beérkezését követően a csomagot kiszállítják, kézhezvételkor a vásárlónak természetesen már semmilyen fizetési kötelezettsége nincs.

Banki előre utalás esetén meg kell várni a visszaigazoló e-mailt a szállításról (Szállítható termék(ek) visszajelzése), melyben a bankszámlaszám is megtalálható, kérjük csak abban az esetben utaljon, ha megérkezett ez a levél. 

Bankszámlaszám: Az alábbi bankszámlára kérjük utalni az összeget:

10702071-11259624-52000001 CIB Bank /Rocky Kft/

Kérjük a közleménybe a rendelési azonosítót vagy egy megrendelt termék nevét beírni!

 -         személyes átvétel esetén üzletünkben:

az Ön által megrendelt áru értékét készpénzben tudja kifizetni. (Bankkártyás fizetésre itt nincs lehetőség)

 

Tulajdonjog fenntartása                                                                                                                    tartalomjegyzék

A kiszállított árucikk a Rocky Online tulajdonában marad, amíg a fizetés teljes egészében meg nem történik.

 

Szállítási módok, átvétel                                                                                                                   tartalomjegyzék

(a) Házhoz szállítás kizárólag Magyarország területére történő kiszállítás esetén vehető igénybe.
(b) A szállítási költség az együtt, egy csomagban feladott termékek árának függvényében változik.

 

  futárszolgálat:                                  tartalomjegyzék

                             GLS Hungary kézbesítő autó   GLS autó az Európai Parlamentnél   Újabb tanúsítványok       


Amennyiben ezt a szállítási módot választja, úgy az oldalunkon megrendelt termékeket a GLS futárszolgálaton keresztül juttatjuk el Önhöz. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 24 munkanapi órán belül vállalják az egész ország területén a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben (8-17 óra között) dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkanapokon ebben az időintervallumban a megadott címen valaki át tudja venni a csomagot és adott esetben ki is tudja fizetni annak utánvételi összegét.

 A GLS futárszolgálat munkatársai szükség- kérés esetén telefonon is egyeztetnek a címzettel, ezért olyan telefonszámot érdemes megadni, amelyen általában elérhető. Amennyiben SMS-t is szeretne kapni a csomagja érkezéséről, úgy ne csak vonalas telefonszámot, hanem mobilszámot is adjon meg rendelésekor/regisztrációjakor. Ha mobilszámot is megad regisztrációjakor, a szállítás napján nemcsak a csomagérkezés pontos időpontjáról, illetve a fizetendő összegről kap SMS-értesítést, hanem a futár elérhetőségét is megkapja, melynek segítségével egyeztethet a szállítás időpontjáról, ha nem felel meg a futárszolgálat által ajánlott időpont.

Ha a címzett az első kézbesítéskor nem tartózkodik  a megadott címen, a futár értesítést hagy a csomag érkezéséről és a következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot.

Értékhatártól függően a szállítási költségek a következők szerint alakulnak:

GLS Futárszolgálat, utánvétes szállítás esetén (1 munkanap a szállítás)

0-9.999 Ft áruértékig:                           999 Ft

10.000-14.999 Ft áruértékig:                   899 Ft

15.000 Ft-tól:          INGYENES HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS

 

GLS Futárszolgálat, banki előre utalás esetén  (1 munkanap a szállítás)

0-9.999 Ft áruértékig:                          799 Ft

10.000-14.999 Ft áruértékig:                  699 Ft

15.000 Ft-tól:        INGYENES HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS

 

 Képtalálat a következőre: „mpl postapont”Posta Pont-on történő átvétel:         tartalomjegyzék


                      


A PostaPont a Rocky és a Magyar Posta Logisztikai Üzletágának (MPL) szolgáltatása (Személyes átvétel):

Átvétel több mint 2600 Postán és 125 MOL kúton, valamint  300 Coop üzletben.
Az ország legkiterjedtebb kézbesítési hálózatával állunk rendelkezésére.

A maximális súlyhatár Postai átvétel esetén 30 kg, MOL PostaPonton 20 kg. Az összeállított rendelések, az MPL-től kapott értesítést követően azonnal, 10 munkanapon keresztül vehetőek át. A csomag átvételéhez kérjük, vigye magával személyi igazolványát vagy más személyazonosító okiratát. Amennyiben cégnévre szólt a megrendelés, céges dokumentum bemutatása szükséges!

 

Posta Pontban történő átvétel utánvétes díjszabása:

0-5.999 Ft áruértékig:                         899 Ft

6.000 - 11.999 Ft                                799 Ft

12.000 Ft-tól:                   INGYENES SZÁLLÍTÁS

 

A csomag a feladás napját követően Budapesten és vidéken általában 1-2 munkanapon belül vehető át az Ön által kiválasztott PostaPont-ban.

                     
 Kapcsolódó kép  Pick Pack Pont-on történő átvétel:      tartalomjegyzék

                 

 

A Pick Pack Pont a Rocky és a Lapker Zrt szolgáltatása (Személyes átvétel):

Az ország ~190 városában megtalálható ~600 Pick Pack Pont-on lehetséges a honlapunkon megrendelt Filmek, Könyvek személyes átvétele.

Ezen átvételi pontok egyrészt Relay és Inmedio hírlapüzletek, melyek főleg bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, illetve közlekedési csomópontokban találhatók meg, másrészt pedig OMV, MOL és az Avanti töltőállomások, melyek a gépjárművel közlekedők számára biztosítanak könnyű megközelíthetőséget.

 

Az Inmedio és Relay hírlapüzletek a legtöbb esetben reggel 8.00-tól este 20.00-ig és szombaton is nyitva tartanak,

míg az OMVés az  ltőállomások jelentős része a hét minden napján éjjel-nappal, 0.00-24.00-ig nyitva tart.

Rendelését becsomagolva veheti át a kiválasztott Pontban, a csomag megérkezéséről szóló értesítést követően 7 munkanapon belül, az adott átvételi pont nyitvatartási idejében. A Pick Pack Pontokon készpénzes fizetés mellett a megjelölt üzletekben bankkártyával történő fizetésre is lehetőség van.

 

Pick Pack Pontban történő átvétel utánvétes díjszabása:

0-7.999 Ft áruértékig:                         899 Ft

8.000-11.999 Ft áruértékig:                 799 Ft

12.000 Ft-tól:                       INGYENES SZÁLLÍTÁS

 

A csomag a feladás napját követően Budapesten általában 2 munkanapon belül, míg vidéken 3 munkanapon belül vehető át az Ön által kiválasztott Pick Pack Pont-ban.

A fenti szállítási költségek 2019.04.02 - 2019.12.31-ig, illetve visszavonásig érvényesek! 
 

Fontos: Amennyiben ajándéknak szánja rendelését vagy valamilyen más oknál fogva sürgős a szállítás, javasoljuk, hogy a GLS futárszolgálatot, vagy a PostaPontba történő szállítást válassza.
10 Kg feletti csomagra egyszeri +1500 Ft-ot számítunk fel!!!

 

Online rendelés bolti átvétele:

Amennyiben a rendelést a vásárló személyesen a Rocky Kft. székhelyén kívánja átvenni, az ügyfél értesítést kap arról, mikor tudja a helyszínen átvenni a rendelését. Rocky Online a rendelt termékek személyes átvételére az értesítés kiküldésétől számítva 5 munkanap időtartamot biztosít. Amennyiben a vásárló az átvételi értesítő kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül nem veszi át rendelését, a Rocky Online fenntartja magának a jogot, hogy a vásárlási szerződéstől elálljon. Ez esetben bármely, esetlegesen korábban eszközölt kifizetést (előre fizetés) a vásárló számára haladéktalanul visszautaljuk. Rendelésének összegét a boltunkban készpénzzel egyenlítheti ki. 

Rendelését a Rocky központjában veheti át:

Rocky Webáruház

4400. Nyíregyháza, Bujtos u.19.

Tel: (06-30) 953-7401, (06-70) 378-2729

Nyitvatartás: Hétfőtől - Péntekig  08:30 - 17:00
 

Számlázási tudnivalók

A vásárló a megrendelés és a vásárlási tudvalókban leírtak elfogadásával kifejezetten hozzájárul, hogy a Casman Fx (Ambrits Informatikai Tanácsadó Bt.) számlázó által kiállított elektronikus számlát befogadja és azt a rendelésben megadott e-mail címre továbbított mellékletből letölti.

Az elektronikus számlát a Számlaközpont Zrt. minősített szolgáltató készíti el. A számlakészítés során átadott adatokat a Számlaközpont Zrt. harmadik fél részére nem adja tovább, az archiválásra és a vonatkozó jogszabályokban meghatározott időtartamig megőrzésre kerül.

Az Casman Fx számlázó által kiállított elektronikus számla egy adóigazgatási azonosításra alkalmas, a számviteli és ÁFA törvények által szabályozott elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat. Az eredeti elektronikus számla, mint hiteles bizonylat igazolja az adófizetéssel összefüggő kötelezettségek és jogok meglétét, ezért az elektronikus úton kibocsátott számlákat elektronikus formában szükséges megőrizni a vonatkozó jogszabályok szerint.

Jelen számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.

Az e-mailben elküldött számlán a számlázási név és cím, megrendelt áru(k) megnevezése és vételára szerepel, valamint a szállítási költség. Számlát minden esetben a megrendeléskor leadott e-mail címre küldünk. (Kérjük a megrendelés leadásakkor, különön figyelmmel adja meg az e-mail címet, mert amenyiben nem helyes az e-mail cím akkor a számlát rossz e-mail címre továbbítjuk)
Ha a megrendelt áru ajándék lesz, kérjük, megrendeléskor jelezze azt a rendelés megjegyzés rovatában. 

Szintén jelezze felénk ugyanitt, ha rendelt termékeket nem azonnal óhajtja megkapni, hanem egy Önnek megfelelő, későbbi időpontban. Így akár összevonhatja több rendelését is, mellyel szállítási költséget takaríthat meg.

Amennyiben a megrendelt árut kiszállítottuk, de nem történik meg az átvétel, úgy a szállítás költsége a megrendelőt terheli! Fontos tudnivaló, hogy ez esetben függetlenül attól, hogy milyen összegben rendelt, az Ön által választott szállítási módra vonatkozó legmagasabb szállítási díjat kell megfizetnie.

A termékleírásban 18 éven felülieknek korhatáros besorolást kapott árut csak az árucikk megrendelője veheti át személyesen valamilyen, fényképes azonosító okmány (pl. útlevél, személyi igazolvány, vagy jogosítvány) felmutatásával. Ilyen árucikk nem adható át meghatalmazott személynek, de nem is szállíttatható csomagátvevő pontra sem.


Kívánságlista (Bevásárlólista)                                                                                                         tartalomjegyzék

Azokat a tételeket, melyek megtetszettek Önnek, de nem szeretné őket azonnal megvásárolni, kívánságlistára teheti. A lista használata vásárlási kötelezettséget nem jelent.

Terméket csak bejelentkezés után lehet a kívánságlistába rakni!


Akciók, kedvezmények                                                                                                                      tartalomjegyzék

Internetes áruházunk a legtöbb terméket 5-80% internetes kedvezménnyel árusítja, mely kedvezmény független a választott átvételi módtól.

Előrendelhető DVD-, Blu-ray újdonságokra a megjelenést követő egy hétig továbbra is 3 - 20% kedvezményt biztosítunk.

Szinte minden új megjelenésű és előrendelhető Könyv 15-30% internetes kedvezménnyel vásárolható meg a megjelenés napjától számítva 30 napig. 

A minden könyv 15-30% -os kedvezménnyel akció nem vonatkozik az idegen nyelvű kiadványokra, itt 0% kedvezmény! 

Akciós kedvezményeink változatosak, a kedvezmény mértéke könyveknél 10-80%, DVD-knél és Blu-ray-nél pedig 3-70%.

Különböző típusú akcióink és kedvezményeink nem vonhatók össze egymással.


Szerződés létrejötte                                                                                                                            tartalomjegyzék

(a) A vásárló a “Megrendelés elküldése” gombra történő kattintással kötelező érvényű és számára fizetési kötelezettséggel járó ajánlatot tesz a kosárban található árucikk(ek) megvételére, és elfogadja ezen Vásárlási tudnivalók érvényességét.
(b) A megrendelés visszaigazolása - amely a rendelés feladása után automatikusan kiküldésre kerül - igazolja, hogy a vásárló rendelését a Rocky Online megkapta, ez azonban nem jelenti a vásárló ajánlatának elfogadását.
(c)A szerződés csak akkor tekinthető megkötött szerződésnek, amikor a Rocky Online kinyilvánítja a rendelés elfogadását, amelyet egy külön e-mail küldésével igazol vissza.
(d) A vásárló a Rocky Online honlapján való regisztrációval vagy regisztráció nélkül, illetve a telefonon leadott rendeléssel elismeri, hogy jelen Vásárlási tudnivalók, valamint az Adatvédelmi tájékoztató tartalmát megismerte, azt elfogadja, a rendelés menetével tisztában van, vállalja a vásárlással összefüggő, Rocky Online javára történő fizetési kötelezettséget, továbbá az Adatvédelmi tájékoztatóban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.
(e) Amennyiben a vásárlást megelőzően a termékkel kapcsolatban kérdése merül fel, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel állunk rendelkezésére.


 Jótállás, kellék-, termékszavatosság                                                                                 tartalomjegyzék

A megrendelt termékekre a Ptk. 6:168. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa a Rocky ONLINE-t. Hibás teljesítés esetén a terméket elsősorban kicseréljük - ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Rocky Kft.-t terhelik.


A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kicserélését, kivéve, ha a kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna.Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.


Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik..

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy
jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a
hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a
kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.


Elállás joga                                                                                                                                        tartalomjegyzék

(a) A vásárlót a megrendelt termékek átvételtől számított 14 naptári napon belül megilleti a vásárlástól indoklás nélkül való elállás joga a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (1) bekezdése értelmében.

Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, ezt kérjük ügyfélszolgálatunknak jelezze.
(b) Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól, úgy a felek felbontják a vásárlási szerződést. A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Elállás esetén a sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a Rocky Kft. címére (4400 Nyíregyháza, Bujtos utca 19.). Az Ön elállási szándékának tudomásunkra jutásától számított 14 napon belül, vagy amennyiben ezen határidőn belül a visszaküldött termék nem érkezik be hozzánk, akkor a termék beérkezését követő munkanapon visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Személyes átvétel esetén a már átvehető terméket az átvevőhellyel vagy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépve mondhatja le. Átvétel után 14 naptári napon belül számlával az átvétel helyszínén állhat el vásárlási szándékától. Személyes átvétel esetén a hibás termék cseréje is az átvevőhelyen történik.

Nem gyakorolhatja az elállási jogot kép-, illetve hangfelvétel vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja bontatlan csomagolásban cégünk részére visszajuttatni, úgy elállási szándékát nem áll módunkban elfogadni és nem vállaljuk a termék visszavásárlását.
(c) Ön visszavonhatja a szerződését Az ügyfélszolgálati telefonszámainkon (0642410033, 06309537401, 06703782729), email címünkön, (info@rocky.hu), vagy személyesen a Rocky Kft. székhelyén. A fogyasztó az elállási jogát a termék kézhezvételének napjától számított 14 naptári nap elteltéig gyakorolhatja. Az elállás közlése vagy a megrendelt termék Rocky Online-hoz történő határidőn belüli visszajuttatása elegendő az elállási határidő betartásához.
(d) Érvényes elállás esetén minden kölcsönösen kapott teljesítés visszatérítendő. A fogyasztót terhelik a visszaszolgáltatás költségei, ha a kiszállított áru megfelel a megrendeltnek. Ha a kiszállított áruról a vásárló jelzése alapján elvégzett vizsgálatot követően bebizonyosodik, hogy nem felelt meg az előírásoknak, akkor a visszaszolgáltatás költségét megtérítjük Önnek.

A termékek borítója illusztráció, az oldalon megjelenített termékek borítója időközben megváltozrhat,  ezért felelőséget nem vállalunk, valamint a vásárló tudomásul veszi , hogy a webáruház nem követi nyomon , ha egy termék új kiadásban jelenik meg. A vásárló ebben az estben is elállhat a vásárlástól, ha nem az oldalon feltüntetett borítóval kapta meg a terméket! 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás

közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében

Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a

szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év

elteltéig gyakorolni az elállási jogát.  

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó,

vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. 

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.  

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát  

a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti; 

olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; 

romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;  

olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; 

olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; 

olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor; 

olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából; 

lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta; 

hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével; 

nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében; 

lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki; 

a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát. 

Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.    

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.  

A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.  

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.  

Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli!

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e. 

Elállási jog gyakorlásának a menete:
 

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.  

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal. 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta:

Itt letölthető: https://www.rocky.hu/elallasi-nyilatkozat.pdf , https://www.rocky.hu/elallasi-nyilatkozat.doc 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa el a Rocky Kft. részére)


Panaszkezelés rendje:
 
1.1  A Weboldal célja, hogy a Felhasználók valamennyi igényét és célját megfelelő minőségben és hatékonysággal teljesítse. Szolgáltató törekszik arra, hogy a weboldalon történő vásárlást a jelen ÁSZF-nek megfelelően teljesítse. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza van az őt érintő megállapodással, vagy a Weboldalon nyújtott szolgáltatással, illetve annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az 1. pontban meghatározott e-mail címen, vagy levél útján, illetve a honlap kommunikációs csatornáinak bármelyikén is közölheti. Tájékoztatjuk a felhasználókat, hogy a panaszügyintézés helye: 4400.Nyíregyháza, Bujtos utca 19.

1.2.    Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát megküldi a Felhasználónak a regisztráció során megadott elérhetőségek egyikére. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról úgyszintén jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát megküldi a Vevőnek.

1.3.    Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.


1.4.    A panasz leírásának tartalmaznia kell a panaszt tevő elérhetőségét, továbbá a panasz alapjául szolgáló tényék részletes és pontos leírását.

Panaszfelvételi jegyzőkönyv
itt letölthető: https://www.rocky.hu/panaszfelveteli-jegyzokonyv.pdf


1.5.    Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:


 Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071     Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail:
nfh@nfh.hu

1.6.    Békéltető testülethez fordulás: A termékek/szolgáltatások minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a Szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Fogyasztó eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület elérhetőségei:


Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
E-mail cím:
bekelteto@szabkam.hu
Fax: 06-42-311-750
Telefon: 06-42-311-544

1.7.    Tájékoztatjuk a felhasználót, hogy a Szolgáltató képviselője együttműködését biztosítja a fogyasztói jogvitát kezelő békéltető testületi eljárásban.

1.8.    Tájékoztatjuk továbbá, hogy fogyasztói jogvita esetén Ön a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulhat. A Békéltető Testületek listája itt található:
http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek  

2.       Szerzői jogok

2.1.    Azzal, hogy az Ügyfél belép a www.rocky.hu valamelyik oldalára, elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem regisztrált felhasználója, vagy megrendelője a webáruháznak és a honlapnak.

 

2.2.    Az áruházban található tartalom „ROCKY” Kft. szellemi tulajdona.
 

2.3.    Szolgáltató fenntart minden, az oldal bármely részének bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot. Az oldalhoz tartozó oldalak tartalmát és kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik.
 

2.4.    Előzetes írásos hozzájárulás nélkül tilos az oldal egészének vagy részeinek (szöveg, grafika, fotó, audio- vagy videoanyag, adatszerkezet, struktúra, eljárás, program stb.) feldolgozása és értékesítése. Az oldal tartalmának egyes részeit - kizárólag saját felhasználás céljából - merevlemezére mentheti vagy kinyomtathatja, de ebben az esetben sem jogosult az oldal így többszörözött részének további felhasználására, terjesztésére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, kereskedelmi forgalomba hozatalára.
 

2.5.    A www.rocky.hu oldalai teljes egészében szerzői jogvédelem alatt állnak, azokból bármely részt kivágni, a megcsonkított részt pedig nyilvánossághoz bármely módon újraközvetíteni tilos.
 

2.6.    A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. Szolgáltató követelheti a jogsértés abbahagyását és kárának megtérítését.
 

2.7.    Az itt közölt képeket vagy a termékek gyártói biztosították a www.rocky.hu számára vagy szabadon felhasználható forrásból származnak. A Szolgáltató pontos és hiteles információk közlésére törekszik, de a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért felelősséget nem vállal.
 

2.8.    A honlapon megjelenő felhasználói megnyilvánulások (pl. kommentek, vélemények, publikációk, fórum) nem tükrözik a Szolgáltató gondolatait és véleményét.
 

2.9.    A kommentek, vélemények, publikációk, fórum szövegek szerzői a jelen ÁSZF elfogadásával, illetve a regisztrációval tudomásul veszik azt, hogy az oldal használatával az ott kifejtett gondolataik azonnal közkinccsé válnak, így nem támaszthatnak szerzői jogi igényeket az általuk írt szövegek felhasználásával kapcsolatosan. 

Adatvédelemről                                                                                                                               tartalomjegyzék

Az Adatvédelemről a rocky.hu/adatvedelem oldalon tájékozódhat!

További kérdéssel, illetve észrevételeivel keresse az üzemeltető munkatársát a info@rocky.hu e-mail címen.

Oldalunkon megjelenő adatokról                                                                                                     tartalomjegyzék

Oldalainkon megjelenő információk az Rocky ONLINE tulajdonát képezik. Az anyagok kizárólag személyes, nem kereskedelmi célú használata engedélyezett. Az itt található anyagokat a látogató nem jogosult módosítani, újra előállítani, nyilvánosan közzétenni, előadni, terjeszteni, illetve egyéb módon a nyilvánosságot szolgáló vagy kereskedelmi célzattal felhasználni. Adatainkat a legnagyobb gondosság mellett állítottuk össze, de az esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Egyes termékek fotói illusztrációk és eltérhetnek a valóságtól. Az árak honlapunkon történő megjelenésüktől kezdve érvényesek kivéve, ha azok minden gondosság ellenére hibásan kerültek feltüntetésre, - különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, - akkor cégünk nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Ha ez a megrendelőnek nem felel meg, elállhat a vásárlástól.


Érvényesség                                                                                                                                      tartalomjegyzék

Ezen Vásárlási tudnivalók érvényesek a Rocky Webáruház által kínált termékekből kiválasztott árucikknek a a www.rocky.hu Weboldalon, vagy az ügyfélszolgálaton (tel.: 0642410033, 06309537401, 06703782729) keresztül történő megrendeléskor.

Szerződéses / Szolgáltató adatai                                                                                                   tartalomjegyzék

A vásárló szerződéses partnere:
Rocky Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., 4400 Nyíregyháza, Bujtos utca 19.

Alapítva: 1996.

Bejegyző bíróság: Nyíregyháza Bíróság Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 15-09-063566,
Adószám: 11259624-2-15
A szerződés nyelve: magyar

Tárhely szolgáltató: Giganet Kft
Tárhely szolgáltató címe: 4400. Nyíregyháza, Szarvas utca 1-3.
Telefon: 06-42-512-000 
Web:https://www.giganet.hu/

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH - 96815/2016.
Ügyvezető igazgató: Ferenczi Attila

Ügyfélszolgálatunk telefonszámai: 0642410033, 06309537401, 06703782729 (normál díjas telefonszámok)
E-mail: info@rocky.hu

Kapcsolattartó: Ferenczi Károly
Ügyfélszolgálatunk telefonon az alábbi időben érhető el:
Hétfő-Péntek 8.30-17.00

Termékeink:  Könyvek, DVD-filmek, Blu-ray-filmek


Hírlevél                                                                                                                                            tartalomjegyzék

Kiadói akcióinkról és egyéb heti akcióinkról hírlevelünkben küldünk tájékoztatást, amennyiben a vásárló erre igényt tart. A regisztrációval a vásárló hozzájárulását adja ahhoz, hogy a www.rocky.hu számára reklám céllal Hírlevelet küldjön, viszont bármikor lehetősége van a hírlevelek lemondására.

Hírleveleink a kiküldéskor érvényes árakat tartalmazzák, az éppen aktuális árakról mindig honlapunkon tájékozódhat.


Megjegyzés rovat                                                                                                                              tartalomjegyzék

A megjegyzés rovatot a rendelés lezárása, összeállítása után olvassák kollégáink.

Kérjük, hogy mindig röviden, lényegre törően fogalmazza meg megjegyzését. Visszajelzésre, válaszra igényt tartó kérését, kérdését intézze rögtön ügyfélszolgálatunkhoz (nyiregyhaza@rocky.hu illetve 06-30-945-2240), hogy arra mielőbb válaszolni tudjunk, az ne veszíthesse aktualitását.


A leggyakrabban feltett kérdések - Mit tegyek, ha…                                                                         tartalomjegyzék

Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni.

Keresse meg ügyfélszolgálatunkat (06-30-945-2240)!

  • E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer?

Valószínűleg korábban már megkísérelt regisztrálni az adott e-mail címmel, a „elfelejtett jelszó”-nál kérhet jelszó-emlékeztetőt, amit a regisztráció gomb mellett talál vagy keresse ügyfélszolgálatunkat!

  • Elfelejtettem a jelszavamat?

Kérjen automatikus jelszó-emlékeztetőt az Elfelejtett jelszó gomb megnyomásával, amit a Regisztráció gomb mellett talál. A rendszer törli a jelenlegi jelszavad és újat állít be, amit elküld az e-mail címedre vagy hívd ügyfélszolgálatunkat (06-30-945-2240)!

  • Nem érkezett meg a regisztrációt követően a megerősítéshez szükséges e-mail?

Nem küld a rendszer megerősítést!

  • Mit írhatok a „megjegyzés” rovatba?

A munkatársainknak szóló részbe:

-       az általunk vállalt határidő utáni szállítási, átvételi dátumot

hóvégi kézbesítés kérését

-       rendelések egy csomagban történő kézbesítésének igényét (előjegyzésre nem tudunk rendelést váratni!)

-      az(oka)t a nap(oka)t, melyeken nem tudja átvenni rendelését

-      csomagot Ön helyett más (szomszéd, kolléga, portás stb.) is átveheti

-      az ingatlan, vagy azon belül a pontos cím megközelítését, ha ezt szükségesnek véli

-     telefonos egyeztetésre vonatkozó igényt

  • Mit ne írjak a „megjegyzés” rovatba?

 A munkatársainknak szóló részbe:

-    a korábban kiválasztottól eltérő átvételi- és/vagy fizetési módot, szállítási vagy számlázási címet, azokat a megjegyzés fölötti menüpontokat megnyitva tudja módosítani

-    hogy a rendelésről több számlát szeretne - egy rendelésről automatikusan egy számlát állítunk ki, ha több számlát szeretne, több rendelést kell leadnia

-    hogy előjegyzésével együtt szeretné a kézbesítést - előjegyzésre ugyanis sajnos nem tudunk rendelést váratni, ha új megjelenésről van szó, akkor egy, a megjelenést követő dátumot adjon meg szállítás napjának

-    hogy a kosárba tettől eltérő példányszámot szeretne – lépjen vissza a kosárhoz, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat,  ha az oldalunkon nem található, nem rendelhető terméket szeretne.

  • Nem tudom határidőn belül átvenni a rendelésemet?

Vegye fel a kapcsolatot a választott átvevőhellyel („boltjaink” menüpont) és mielőbb egyeztessen kollégáinkkal.

  • Mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet?

Keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

  • Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható?

Csomagolás szempontjából összevonható, tehát egyszer számítjuk fel a szállítási költséget, ill. ha a két rendelés együtt eléri a 12 000 Ft-ot, nem fizet szállítási díjat.

Kedvezmények szempontjából azonban nem vonhatók össze a rendelések.

  • Megváltozott az e-mail-címem/telefonszámom/lakcímem, mit tegyek?

A „beállítások” menüpontban módosíthatja adatait a bejelentkezést követően.

  • Nem kaptam meg egy rendelt tételt. Miért? Megkapom később?

Sajnos néha előfordul, hogy partnerünk nem értesít bennünket időben (csak a rendelés rögzítése, a beszerzés megkezdése után) egy-egy tétel kifogyásáról, így az még rendelhető honlapunkon. Mivel általában nem tudjuk, hogy mikor, milyen feltételekkel lesz ismételten elérhető a hiányzó termék, nem teszünk ígéretet annak a későbbiekben történő kiküldésére.

  • Mikor kapom meg az előjegyzett termékeket?

Új megjelenésű termékek előjegyzése esetén a kiadótól kapott információ alapján feltüntetjük a megjelenés várható időpontját, de erre garanciát a Rocky.hu nem tud vállalni.

Záró rendelkezések                                                                                                                           tartalomjegyzék



(a)Ezen Vásárlási tudnivalókkal kapcsolatban a magyar törvények érvényesek. Jelen Vásárlási tudnivalókban nem szabályozott rendelkezésekre a magyar jog az irányadó, különösen a Polgári Törvénykönyv és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezései.
(b) Az esetleg felmerülő vitás kérdés jogszolgáltatásának helye a Rocky Kft. regisztrált székhelye.
(c) A jelen Vásárlási tudnivalók alapján létrejövő szerződés egyes pontjainak jogi érvénytelensége esetén a szerződés többi része kötelezően érvényben marad. Ahol alkalmazható, ott az érvénytelen pontok helyett a vonatkozó törvényi rendelkezések lépnek hatályba.

Alapvető rendelkezések: 

 

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.  

 

A jelen Szabályzat 2017.05 hó 01 nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.  

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.   

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. 


Panaszkezelés rendje

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei:
http://jarasinfo.gov.hu

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:


Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület  

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. 

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500 

Fax száma: (76) 501-538 

Név: Mátyus Mariann 

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;
 

Baranya Megyei Békéltető Testület 

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. 

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. 

Telefonszáma: (72) 507-154 

Fax száma: (72) 507-152 

Név: Dr. Bodnár József 

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
 

Békés Megyei Békéltető Testület 

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5. 

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 

Fax száma: (66) 324-976 

Név: Dr. Bagdi László 

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;
 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület 

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. 

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870 

Fax száma: (46) 501-099 

Név: Dr. Tulipán Péter 

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;
 

Budapesti Békéltető Testület 

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 

Telefonszáma: (1) 488-2131 

Fax száma: (1) 488-2186 

Név: Dr. Baranovszky György 

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
 

Csongrád Megyei Békéltető Testület 

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. 

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék 

Fax száma: (62) 426-149 

Név: Dékány László, Jerney Zoltán 

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;
 

Fejér Megyei Békéltető Testület 

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. 

Telefonszáma: (22) 510-310 

Fax száma: (22) 510-312 

Név: Kirst László 

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; 
 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület 

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. 

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 

Fax száma: (96) 520-218 

Név: Horváth László 

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu; 
 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület 

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. 

Telefonszáma: (52) 500-749 

Fax száma: (52) 500-720 

Név: Dr. Hajnal Zsolt 

E-mail cím: info@hbkik.hu; 
 

Heves Megyei Békéltető Testület 

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. 

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. 

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék 

Fax száma: (36) 323-615 

Név: Pintérné Dobó Tünde 

E-mail cím: tunde@hkik.hu;
 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület 

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. 

Telefonszáma: (56) 510-610 

Fax száma: (56) 370-005 

Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit 

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu; 
 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület 

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. 

Telefonszáma: (34) 513-010 

Fax száma: (34) 316-259 

Név: Dr. Rozsnyói György 

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu; 
 

Nógrád Megyei Békéltető Testület 

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a 

Telefonszám: (32) 520-860 

Fax száma: (32) 520-862 

Név: Dr. Pongó Erik 

E-mail cím: nkik@nkik.hu; 
 

Pest Megyei Békéltető Testület 

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240. 

Telefonszáma: (1)-269-0703 

Fax száma: (1)-269-0703 

Név: dr. Csanádi Károly 

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu  

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu 


Somogy Megyei Békéltető Testület 

 

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. 

Telefonszáma: (82) 501-000 

Fax száma: (82) 501-046 

Név: Dr. Novák Ferenc 

E-mail cím: skik@skik.hu; 
 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület 

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. 

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 

Fax száma: (42) 311-750 

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin 

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;
 

Tolna Megyei Békéltető Testület 

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. 

Telefonszáma: (74) 411-661 

Fax száma: (74) 411-456 

Név: Mátyás Tibor 

E-mail cím: kamara@tmkik.hu; 
 

Vas Megyei Békéltető Testület 

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. 

Telefonszáma: (94) 312-356 

Fax száma: (94) 316-936 

Név: Dr. Kövesdi Zoltán  

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu 
 

Veszprém Megyei Békéltető Testület 

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. 

Telefonszáma: (88) 429-008 

Fax száma: (88) 412-150 

Név: Dr. Óvári László 

E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu 
 

Zala Megyei Békéltető Testület 

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. 

Telefonszáma: (92) 550-513 

Fax száma: (92) 550-525  

Név: dr. Koczka Csaba

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a  fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A  békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a  fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a  felek között, ennek eredménytelensége esetén az  ügyben döntést hoz a  fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

 

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
 

Általános rendelkezések:

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (http://www.rocky.hu/) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.rocky.hu/ és letölthető az alábbi linkről: http://www.rocky.hu/vasarlasi-tudnivalok 

 

 

 

Főoldal         Film (DVD)         Film (Blu-ray)         Könyv         Zene         Akció         Vásárlási tudnivalók         Adatvédelem         Kapcsolat

Copyright © 2002-2019 Rocky Kft. Minden jog fenntartva! E-mail: info@rocky.hu Tel: +36-30-953-7401, +36-70-378-2729