Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik. Dr. Veres Zoltán sorozatszerkesztő Pannon Egyetem, Veszprém
Kiadás éve: 2015
Oldalak száma: 330 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9789630596671
EAN: 9789630596671
Oldal frissítés:
Az akció 2022-05-18 - 2022-05-24-ig, illetve a készlet erejéig tart.