Termékek a kosárban

Összesen: 1 945 178 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék




Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Susan M. Weinschenk - A meggyőzés tudománya

A meggyőzés tudománya (Könyv)

Hogyan érjük el, hogy mások azt tegyék, amit szeretnénk?

Író:
Susan M. Weinschenk;

Kategória:
Könyv > Pénz, befektetés, üzlet > Marketing, reklám;
3 315 Ft
(Eredeti ár: 3 900 Ft)
Megtakarítás: 15%
Szállítás: Bizonytalan



Tartalom:


Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat - akár azt akarjuk elérni, hogy a vevők tőlünk vásároljanak, a beszállítóink jó áron kínálják a portékájukat, a beosztottjaink önállóbban dolgozzanak, vagy hogy a házastársunk vacsorával várjon haza. Ahelyett, hogy a megszokott taktikáinkat alkalmaznánk, amelyek vagy működnek (vagy sem), fordítsuk inkább a javunkra a pszichológia és az agykutatás eredményeit, és ösztönözzünk másokat arra, hogy megtegyék - sőt meg akarják tenni - azt, amit szeretnénk. Ebben a könyvben megismerkedhetünk az embereket motiváló hét hajtóerővel, az ezekkel kapcsolatos kutatásokkal és a kiaknázásukra alkalmas konkrét stratégiákkal. Susan Weinschenk PhD-fokozattal rendelkezik viselkedéspszichológiából. Harmincöt éves pályafutása során üzleti szituációkban alkalmazta az emberi viselkedés pszichológiai kutatásának eredményeit. Számos könyv szerzője, világszerte népszerű előadó, a Fortune magazin 1000-es listáján szereplő vállalatok, oktatási intézmények, kormányszervezetek és non-profit szervezetek tanácsadója.


Eredeti név: How to Get People to Do Stuff: Master the Art and Science of Persuasion and Motivation
Kiadás éve: 2015
Oldalak száma: 280 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9789633042243
EAN: 9789633042243





Oldal frissítés:

Tag-ek: Susan M. Weinschenk