Termékek a kosárban

Összesen: 0 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék


Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Garai László - Általános gazdaságpszichológia

Általános gazdaságpszichológia (Könyv)

Író:
Garai László;

Kiadó:
JATEPress
Kategória:
Könyv > Társadalomtudomány > Közgazdaság;
1 607 Ft
(Eredeti ár: 1 890 Ft)
Megtakarítás: 15%
Szállítás: Bizonytalan



Tartalom:


EGYETEMI TANKÖNYV Bevezetés 1. Gazdaságpszichológiai alapok A homo oeconomicus A gazdasági ésszerűség axiómái és a tevékenység A homo oeconomicus szükségletei Négy pszichológia A behaviorista pszichológia A kognitivista pszichológia A szociálpszichológia A pszichoanalízis Kétféle logika a gazdaságpszichológia örökségében Egyszerű gazdasági magatartás modellje Piaci szabályozás mellett Szervezeti szabályozás mellett Az ember természetéről Végül is milyen az ember gazdaságpszichológiai természete? A specifikusan emberi alapszükséglet (SEASz) Cél – akadály – eszköz - tabu 2. A közvetítő szociális identitás A szociális identitás feldolgozása A szociális kategorizáló A szociális identitás feldolgozásának állati előzményei A szociális identitás feldolgozásának emberi sajátszerűségei A szociális kategorizáció paradoxonjai A gazdasági magatartás paradoxonjai Szociális identitás és a gazdasági tevékenység alanya Diszpozíció és indiszpozíció Identifikáció és diszpozíció A gazdasági tevékenység identifikációja Egyenlőség és kiválasztottság Az egyenlőség gazdaságpszichológiája A kiválasztottság gazdaságpszichológiája 3. Fejezetek a speciális gazdaságpszichológiából Termelő magatartás: termesztés és munka Leszámítolás Az újszülött paradigmája Az öreg hölgy meglátogatott szeretőjének paradigmája A jó vég paradigmája A munka: eszköz vagy kielégülés? A munkanélküliség gazdaságpszichológiája A beszerző magatartás: vásárlás és igényjog-érvényesítés A tartós fogyasztási cikk Melyikre legyen szükség? A bevásárlás Áruféleség – árucikk – márka Az igényjogosultság érvényesítése 4. A második modernizáció Kapitalizmus és poszt-kapitalizmus A modernizáció két szakasza A lelki jelenség homokszemei a gazdasági gépezetben Az első homokszem: a választás Még egy homokszem: a tevékenység szociális identitása És még egy: a verseny és a monopólium viszonya SZÖVEGGYŰJTEMÉNY FÜGGELÉK


Kiadás éve: 2007
Oldalak száma: 316 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9789634821977
EAN: 9789634821977





Oldal frissítés:

Tag-ek: Garai László