Termékek a kosárban

Összesen: 14 739 422 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék




Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Piskóti István - Businessmarketing-menedzsment

Businessmarketing-menedzsment (Könyv)

Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása

Író:
Piskóti István;

Kategória:
Könyv > Pénz, befektetés, üzlet > Marketing, reklám;
4 675 Ft
(Eredeti ár: 5 500 Ft)
Megtakarítás: 15%
Szállítás: Bizonytalan



Tartalom:


A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány. Dr. Veres Zoltán tanszékvezető egyetemi tanár Pannon Egyetem, Veszprém Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: „A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart." Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt. az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke


Kiadás éve: 2014
Oldalak száma: 376 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9789630595346
EAN: 9789630595346





Oldal frissítés:

Tag-ek: Piskóti István