Termékek a kosárban

Összesen: 2 508 020 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék




Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Charles Duhigg - A szokás hatalma

A szokás hatalma (Könyv)

Miért tesszük azt, amit teszünk, és hogyan változtassunk rajta?

Író:
Charles Duhigg;

Kategória:
Könyv > Társadalomtudomány > Pszichológia;
3 315 Ft
(Eredeti ár: 3 900 Ft)
Megtakarítás: 15%
Szállítás: Bizonytalan



Tartalom:


Nap mint nap meghozott döntéseink többségükben megfontolt választásnak tűnnek, pedig egyáltalán nem azok csupán szokások. És bár az egyes szokások önmagukban viszonylag jelentéktelenek, idővel óriási hatást gyakorolnak az egészségünkre, a termelékeny­ségünkre, a pénzügyi biztonságunkra és a boldogságunkra. Évszázadok óta próbálják megfejteni, miért alakulnak ki a szokásaink, de a neurológusok, pszichológusok, szociológusok és piackutatók csak az elmúlt két évtizedben kezdték megérteni a szokások működését és ami ennél is fontosabb, azt, hogy miként változnak a szokásaink. A szokás hatalma című könyvében Charles Duhigg, a New York Times díjnyertes újságírója, izgalmas tudományos felfedezésekről mesél nekünk, amelyek magyarázatot adnak arra, miért léteznek a szokásaink, és megmutatja, hogyan változtathatunk rajtuk, hogy átalakítsuk üzleti vállalkozásainkat, közösségeinket és az egész életünket. A Tartalomból: Előhang: A szokások átalakítása, mint terápia Első rész: Az egyének szokásai 1. A szokáshurok Hogyan működnek a szokások? 2. A sóvárgó agy Hogyan alakítsunk ki új szokásokat? 3. A szokások megváltoztatásának aranyszabálya Mitől következik be a változás? Második rész: A sikeres szervezetek szokásai 4. Kulcsszokások, avagy Paul ONeill balladája Milyen szokások a legfontosabbak? 5. A Starbucks és a siker, mint szokás Amikor az akaraterő automatikussá válik 6. A válság hatalma Hogyan alakítanak ki szokásokat a vezetők tervekre és a véletlenre alapozva? 7. Honnan tudja a Target, mit akarunk, mielőtt mi tudnánk? Amikor a vállalatok megjósolják (és diktálják) a szokásokat Harmadik rész: A közösségek szokásai 8. A Saddleback-egyház és a montgomeryi buszbojkott Hogyan alakulnak ki a mozgalmak? 9. A szabad akarat neurológiája Felelősek vagyunk a szokásainkért? Charles Duhigg a New York Times oknyomozó riportere, a National Academy of Sciences Reporting Award, a National Journalism Award és a George Polk Award-díjak tulajdonosa, akit 2009-ben Pulitzer-díjra is jelöltek. Gondolatai gyakran szerepelnek a This American Life, az NPR, a PBS NewsHour és a Frontline műsoraiban. A Harvard Business Schoolon és a Yale-en végzett; jelenleg Brooklynban él feleségével és két gyermekével.


Eredeti név: The Power of Habit
Kiadás éve: 2015
Oldalak száma: 385 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9789638992499
EAN: 9789638992499





Oldal frissítés:

Tag-ek: Charles Duhigg

Akik ezt vásárolták, vettek még

Robert T. Kiyosaki - Gazdag papa, szegény papa KÖNYV Raktáron -15 %
4 990 Ft
4 242 Ft
Yuval Noah Harari - Homo Deus KÖNYV BizonytalanBizonytalan -15 %
4 980 Ft
4 233 Ft
Yuval Noah Harari - 21 lecke a 21. századra KÖNYV BizonytalanBizonytalan -15 %
4 490 Ft
3 817 Ft
Al Ries; Jack Trout - A marketing huszonkét vastörvénye KÖNYV BizonytalanBizonytalan -15 %
1 450 Ft
1 233 Ft