Termékek a kosárban

Összesen: 4 417 225 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék




Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Clara Shih - A Facebook kora

A Facebook kora (Könyv)

Az internetes közösségi hálók felhasználása piackutatáshoz, értékesítéshez és újításhoz

Író:
Clara Shih;

Kategória:
Könyv > Számítástechnika > Internet;
3 315 Ft
(Eredeti ár: 3 900 Ft)
Megtakarítás: 15%
Szállítás: Bizonytalan



Tartalom:


Függetlenül attól, hogy üzleti vállalkozásunk vagy szervezetünk milyen célokat tűzött ki maga elé, ez a könyv segít, hogy a közösségi hálózatok kiaknázásával elérjük őket. A közösségi hálózatok elismert szakértője, Clara Shih, hatékony új ötleteket, bevált módszereket és könnyen hasznosítható teendőlistákat gyűjtött össze, telis-tele a való életben már bizonyított megoldásokkal. Shih könyvét vállalkozók, marketingesek, illetve értékesítési, ügyfélszolgálati, termékfejlesztési vagy munkaerő-felvételi területen dolgozó szakemberek egyaránt haszonnal forgathatják: a szerző bemutatja, hogyan mozdulhatunk el a közösségi hálózatok taktikai, követő használata felől a stratégiai, irányító megközelítés felé, és hogyan mérhetjük pontosan a sikert. A magyar változat a könyv jelentősen bővített második angol nyelvű kiadása nyomán készült, amely gyakorlati módszereket mutat be a hipercélzott hirdetésekre, a reménybeli vásárlók figyelmének felkeltésére a Twitter és a LinkedIn segítségével, a változó közösségi szabályok követésére, és így tovább. A kötetben ezen felül több mint három tucat világhírű szakértő működött közre vendégszerzőként; többek között Don Tapscott író, és a Harvard Business School professzora, Mikolaj Piskorski. Ebben a kiadásban vadonatúj fejezetek szólnak az ügyfélszolgálatról és az ügyféltámogatásról, amelyek ma a közösségi hálózatokra épülő üzlet leggyorsabban növekvő területei. Shih emellett külön tanácsokat ad a kisvállalkozásoknak, az egészségügyi és oktatási intézményeknek, a közhasznú szervezeteknek és a politikai kampánystáboknak is – így lesz ez a könyv az első számú, nélkülözhetetlen útmutató a közösségi hálózatok használatához minden szervezet számára. Öt új fejezet: tervezés/mutatók, ügyfélszolgálat és még sok minden más Új, átdolgozott esettanulmányok Új tanácsok olyan világhírű vendégszakértőktől, mint például Charlene Li Új, azonnal hasznosítható „tennivalólisták” minden fejezet végén Új Facebook-vitaszálak és még sok minden más


Eredeti név: A Facebook era
Kiadás éve: 2011
Oldalak száma: 494 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9789639637801
EAN: 9789639637801





Oldal frissítés:

Tag-ek: Clara Shih