Termékek a kosárban

Összesen: 3 368 602 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék




Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Marco Bertini, Oded Koenigsberg - Mi éri meg a pénzünket?

Mi éri meg a pénzünket? (Könyv)

Hogyan állnak át az okos cégek a termékértékesítésről, az értékszolgáltatásra?

Író:
Marco Bertini; Oded Koenigsberg;

Kategória:
Könyv > Pénz, befektetés, üzlet > Menedzsment, vezetési stratégiák;
2 379 Ft
(Eredeti ár: 2 799 Ft)
Megtakarítás: 15%

Raktáron Szállítási idő: 1-3 munkanap



Tartalom:


Hogyan írják át egyes cégek a kereskedelem szabályait azáltal, hogy tényleges célokat és eredményeket adnak el bizonyos eszközök vagy szolgáltatások helyett? Marco Bertini, a barcelonai ESADE Business School docense és marketing professzora, valamint Oded Koenigsberg, a London Business School marketing professzora és dékánhelyettese leírják, hogy milyen innovatív bevételi modelleket alkalmaznak e trendformáló vállalatok. Arra is rávilágítanak, hogy a termékek tulajdonlásán alapuló bevételi modellek mára meghaladottá váltak, a technológia fejlődése ugyanis lehetővé tette a cégek számára, hogy olyan "hatásadatokat" gyűjtsenek, amelyek jelzést adnak arról, hogy az ügyfelek mikor és hogyan használják a termékeiket, és arról is ahogyan ezen termékek teljesítenek. A szerzők ugyanakkor e modellek kihívásait is felvázolják, és végül praktikus útmutatást adnak olyan kérdésekben, mint például az eredmény meghatározásának kritériumai, az adatgyűjtéssel kapcsolatos aggályok vagy éppen a belső szervezeti korlátok kezelése. Az itt bemutatott innovatív bevételi modellek a teljes piacot újradefiniálják, és képesek megváltoztatni a közmeggyőződést. A "Mi éri meg a pénzünket?" című könyv annak megértésében segíti a szervezeteket és vezetőiket, hogy ezek a váltások miképp befolyásolják majd jövőjüket, és miként tudják majd a lehető legteljesebben kiaknázni az ezekből eredő lehetőségeket.


Eredeti név: Ends game: How Smart Companies Stop Selling Products and Start Delivering Value
Kiadás éve: 2020
Oldalak száma: 134 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9789635730025
EAN: 9789635730025





Oldal frissítés:

Tag-ek: Marco Bertini, Oded Koenigsberg