Termékek a kosárban

Összesen: 5 323 675 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék




Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Keszey Tamara; Gyulavári Tamás - Marketingtervezés

Marketingtervezés (Könyv)

Író:
Keszey Tamara; Gyulavári Tamás;

Kategória:
Könyv > Pénz, befektetés, üzlet > Menedzsment, vezetési stratégiák;
4 641 Ft
(Eredeti ár: 5 460 Ft)
Megtakarítás: 15%
Szállítás: Bizonytalan



Tartalom:


A marketingtervezés során a menedzsereknek nagyon összetett folyamatokat kell egymáshoz hangolniuk. A számtalan marketingeszköz és azok végtelen kombinációja, a párhuzamos marketingprogramok interakciói, valamint mindezek stratégiai, taktikai vonatkozásai komplex döntési helyzeteket hoznak létre. Ennek következtében a marketingmenedzserek csak akkor tudnak tudatosan építkezni, ha megfelelő struktúrákban gondolkodnak, és rendelkeznek olyan elméleti keretekkel, amelyek segítenek a szerteágazó tevékenységben rendet teremteni. Keszey Tamara és Gyulavári Tamás szakkönyve egyrészt segít megérteni az egyes részterületeket, kibontja az egyes eszközök hatásmechanizmusainak hátterét, másrészt olyan struktúrákat kínál, amelyek keretet adhatnak a marketingtervezéshez, és ezáltal megkönnyítik a szakemberek munkáját. A könyvet ajánlom mind a kezdő, mind a gyakorlott menedzserek számára, akik kézikönyvként használhatják a napi munkájuk során. Princz Andrea, marketingmenedzser, FrieslandCampina Hiányt pótol a Marketingtervezés szakkönyv, amely a marketingtervezés folyamatát szilárd elméleti alapokra helyezve, a magyar gazdasági viszonyokat is szem előtt tartva mutatja be. A könyv kiváló gyakorlati példák segítségével mutatja be a marketingtervezés rendszerét, rávilágítva annak legújabb, XXI. századi kihívásaira is. A könyv rendszerezettsége és szakmai megalapozottsága óriási segítség a területtel ismerkedő felsőoktatási hallgatók számára, a mester- és alapképzésben egyaránt. Keszey Tamara és Gyulavári Tamás könyve azonban nem hiányozhat a marketing világában dolgozó azon szakemberek könyvtárából sem, akik tudatos marketingtervezéssel szeretnék versenytársaiknál gyorsabban felismerni az új piaci lehetőségeket és választ adni a felmerülő vevői igényekre. Szűcs András, marketingigazgató, HILTI Hungária


Kiadás éve: 2016
Oldalak száma: 197 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9789630598217
EAN: 9789630598217





Oldal frissítés:

Tag-ek: Keszey Tamara; Gyulavári Tamás

Akik ezt vásárolták, vettek még

Dirk Mann - Sziklakertek KÖNYV BizonytalanBizonytalan -15 %
1 650 Ft
1 403 Ft
Brian Carter; Jim Lupkin - Network marketing a Facebookon KÖNYV BizonytalanBizonytalan -15 %
3 450 Ft
2 933 Ft
Benyó Dániel - E-mail-marketing KÖNYV BizonytalanBizonytalan -15 %
3 990 Ft
3 392 Ft
Jani Dániel - Marketing stratégia KÖNYV BizonytalanBizonytalan -15 %
3 490 Ft
2 967 Ft
Gyenis András S.J. - A Pálos rend múltjából KÖNYV Raktáron -15 %
2 100 Ft
1 785 Ft
L. Carbone, Rhédey S. István - Saját kezűleg : Online marketing KÖNYV BizonytalanBizonytalan -15 %
4 990 Ft
4 242 Ft
Presser Gábor - Presser könyve I. KÖNYV Raktáron -15 %
6 999 Ft
5 949 Ft