Termékek a kosárban

Összesen: 9 301 572 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék




Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Kovács László - Márka és márkanév

Márka és márkanév (Könyv)

Márkakutatás és nyelvészet - metszéspontok, lehetőségek, kihívások

Író:
Kovács László;

Kategória:
Könyv > Pénz, befektetés, üzlet > Marketing, reklám;
3 392 Ft
(Eredeti ár: 3 990 Ft)
Megtakarítás: 15%
Szállítás: Bizonytalan



Tartalom:


A márkákkal foglalkozó szakirodalom Magyarországon többnyire a marketing, illetve a gazdaságtudomány eszközeivel és nézőpontjából vizsgálja a márkák tulajdonságait. A márkák (pontosabban a márkanevek) ugyanakkor nyelvi jelek is: szókészletünk és mentális lexikonunk részei. Ebből következik, hogy a márkanevek nyelvészeti, közelebbről alkalmazott nyelvészeti eszközökkel és módszerekkel is vizsgálhatók. Jelen kötet elsődleges célja, hogy bemutassa, milyen (alkalmazott) nyelvészeti eszközök, milyen formában használhatóak a márkák és a márkanevek vizsgálatában és hogy a(z) (alkalmazott) nyelvtudomány mivel tud hozzájárulni egyrészt a márkák pontosabb megismeréséhez, másrészt a márkák értékének növeléséhez. A márkák és a márkanevek azonban csak akkor lesznek erősek, a márkák pedig ezzel együtt sikeresek, ha a márka és annak neve bekerül mentális lexikonunkba, majd ott rögzül. Ez az integrációs folyamat azt eredményezi, hogy a márka neve a mentális lexikon más elemeivel (köznyelvi szavakkal, más tulajdonnevekkel, márkanevekkel) kapcsolatokat alakít ki. A bemutatott empirikus kutatás ezért azt vizsgálja, hogy milyen tényezők befolyásolják a márkanevek kapcsolatrendszerét a mentális lexikonban. A kötet elsősorban interdiszciplináris szakmai - egyaránt nyelvész és marketingszakember - célközönséget szem előtt tartva készült; haszonnal forgathatja azonban mindenki, aki nyelvészeti szempontból szeretne a márkákhoz közelíteni, és szeretné megérteni, hogy miért fontos a márkák nevének nyelvészeti indíttatású vizsgálata.


Kiadás éve: 2019
Oldalak száma: 364 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9789634092063
EAN: 9789634092063





Oldal frissítés:

Tag-ek: Kovács László



Kovács László további könyvei

Kovács László összes könyve >