Termékek a kosárban

Összesen: 9 949 045 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék




Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

 - Élelmiszer-marketing

Élelmiszer-marketing (Könyv)

Író:
;

Kategória:
Könyv > Pénz, befektetés, üzlet > Marketing, reklám;
5 015 Ft
(Eredeti ár: 5 900 Ft)
Megtakarítás: 15%
Szállítás: Bizonytalan



Tartalom:


Az élelmiszer témakör ma egyre nagyobb figyelem mellett egyre több gondolat, elvárás összekapcsolódását testesíti meg, megjelenik benne a biztonság, a kényelem, a bizalom, a felelősség, az élvezet, a kontroll, a megosztás, a félelem... Az Élelmiszer-marketing szakkönyv érinti a jelen sokszínű kérdéseit, miközben fókuszában tartja a klasszikus marketingmunka területeit. Az Élelmiszer-marketing szakkönyvvel olyan széles körű ismeretanyagot magában foglaló szakirodalmi munkát nyertünk, ami egyszerre segíti a tematikus megismerést, valamint a friss problémafelvetésekkel az új ismeretek befogadását. Törőcsik Mária egyetemi tanár, Pécsi Tudományegyetem Az élelmiszer- és táplálkozásmarketing szerepe leginkább a meglévő fogyasztói szükségletek kielégítésében, a folyamatos termékfejlesztésben mutatkozik meg. A könyv tökéletesen reprezentálja az élelmiszer-marketing jelenlegi helyzetét, és mint egy agrár- és élelmiszeripari enciklopédiaként sorra veszi a szakma összes részterületét, melyből kiemelném egyik új keletű, felkapott témáját, a neuromarketinget. Az idegtudományban egyre inkább teret nyernek az érzelmekkel kapcsolatos vizsgálatok, így a neuromarketing eszközei segíthetnek feltárni, hogy mely tényezők ragadják meg a fogyasztók figyelmét, mik váltanak ki kötődést, és mi segít az emlékezésben. A szerzők átfogóan mutatják be a legmodernebb marketingmegoldásokat az élelmiszer-gazdaságban. Ezért úgy gondolom, hogy egyetlen agrár-élelmiszer szakmában dolgozó marketingesnek sem hiányozhat a könyvespolcáról! Hinora Ferenc elnök, Magyar Marketing Szövetség Szédületes sebességgel változó világunkban az élelmiszer-gazdaság marketingszakemberei komoly kihívások előtt állnak. Válaszokat kell találniuk az új évezred fogyasztóinak azon igényeire, ahol a tápláló és ízletes összetétel, az egészségesség, a környezettudatosság és az etikus vállalati működés már szinte "belépő kategóriáknak" számítanak. Emellett úgy kell jövedelmező utakat keresniük vevőikhez, hogy az elfogyasztott élelmiszer a fogyasztók önkifejezésének részévé is válhasson. Ezen feladatok ellátásához ad támogatást e szakkönyv, mely tartalmazza a tárgykör legfrissebb ismereteit, és kézikönyvként is kiválóan használható. Szívből kívánom, hogy forgassa eredménnyel, és a könyv tudásanyagát alakítsa fenntartható értékekké! Avramucz Attila vállalati kapcsolatok igazgató, Univer Product Zrt.


Kiadás éve: 2017
Oldalak száma: 518 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9789634540618
EAN: 9789634540618





Oldal frissítés:

Tag-ek:



további könyvei

 - A Cinque Terre és a levantei Riviéra KÖNYV Raktáron -15 %
4 490 Ft
3 817 Ft
Szentendrei Judit - Mézes cukrászda KÖNYV Raktáron -15 %
3 990 Ft
3 392 Ft
Nádas Péter - Arbor mundi KÖNYV Raktáron -20 %
4 499 Ft
3 599 Ft
Usch Luhn - Póniszív - Anni megment egy csikót KÖNYV Raktáron -15 %
2 975 Ft
2 529 Ft
Rachael Lippincott - Five Feet Apart KÖNYV Raktáron
5 280 Ft
5 280 Ft
összes könyve >

Akik ezt vásárolták, vettek még